O meni
Zašto da se opredelite za nas?
Pozdrav, dragi ljudi.
Ja sam Jasmina Pavlović, ekonomista za finansije, bankarstvo i berzu po obrazovanju, računovođa po opredeljenju i vlasnica Agencije za vođenje poslovnih knjiga LIDER XXI.
Svoju poslovnu karijeru započela sam radom u privatnim firmama 90-ih godina.
Radila sam u svim delovima knjigovodstva od trgovine, proizvodnje, usluga… i tako sticala svoje bogato iskustvo u ovoj oblasti. Uvek sam se trudila više i bolje, pa je moj rad bio prepoznat i nakon nekog vremena uvek sam dobijala bolje pozicije u tim firmama, a možda i zahvaljujući odličnoj logici koju posedujem, a koja je, složićete se, neophodna za ovaj posao.
Na kraju sam radila u jednoj knjigovodstvenoj agenciji gde sam svoje znanje finalizirala na izradi završnih računa. Odaću vam tajnu ovog zanata: tu nikada nema kraja, stalno morate da učite i da se edukujete.
Kada sam kompletno zaokružila priču u sticanju prakse, stekla sam dovoljno samopouzdanja da pređem u drugu fazu mog života – da stvorim svoj sopstveni biznis.
U svet preduzetništva otisnula sam se 2006. godine sa idejom da ja budem kormilar svog života i svog vremena.
Dragi ljudi, verujem da i sami znate koliko je veliki korak odlučiti se na to da sami pravite svoju priču u poslovnom svetu od posla koji znate da radite.
Na put sam krenula, osnovala Agenciju, bez ijednog klijenta.
Odmah sam shvatila da je znanje računovodstva jedna stvar, a vođenje biznisa potpuno druga stvar.
Najveći izazov je bio kako stvoriti poverenje kod budućeg nepoznatog klijenta i zašto bi baš on meni poverio vođenje finansija svoje firme. A to su, kao što i sami znate, jako osetljive stvari. Krenula sam na proučavanje marketinga po modelu knjige Gerila marketing Džej Konrad Levinson, zatim na Akademiju komercijalne komunikacije i tako moja firma poseduje bogatu zbirku znanja i knjiga iz oblasti preduzetništva.
Danas je to zajednica odabranih saradnika-klijenata, sa kojima radim, razmenjujem ideje, družim se, posećujemo se za bitne događaje firme i razvijamo ideje o biznisu.
Posebna vrednost koju oni ističu je poverenje koje zajednički gajimo godinama. Oni znaju da će im posao uvek biti odrađen i u roku.
Moja firma nema klijente već izabrane saradnike i nekako se biramo sami spontano, jer delimo sličnu energiju i iste vrednosti.
Poseban i nezamenljiv deo priče u firmi su moje kolege sa kojima radim, jer mi je zaista lajt motiv da nam svima poslovni dan prođe sa osmehom na licu, u svetu gde se vreme ubrzalo i gde se događaji smenjuju brzinom svetlosti. Svi se trudimo da stvorimo prijatne uslove za rad i ne manjkamo u stručnoj literaturi, pribavljamo svu neophodnu tehniku za rad u današnjim elektronskom okruženju. Svako ima mogućnost da se profesionalno obrazuje prema svojim mogućnostima, željama i potrebama.
Neki od naših poslovnih konsultanata su: časopis Paragraf, stručna platforma Biljana Trifunović, stručni konsultant Snežana Mitrović – žena koja je stručno pomogla oko uvođenja elektronskih servisa u Poresku upravu, fond PIO, SROSO, RFZO i unapredila da se budžet Republike ubrzano puni. Trenutno radimo u tri knjigovodstvena programa, onako kako naši saradnici zahtevaju.
Agencija je članica Računovodstvene komore Srbije, i jedna od osnivača Komore.
Osnovni cilj Komore je udruživanje računovođa i unapređenje poslovnog ambijenta u kojem rade računovođe, odnosno iniciranje ka nadležnima poboljšanje zakona i zakonskih normi koje bi olakšale poslovanje i računovođa i privrednika.
Posedujem licencu Ovlašćenog računovođe i Ovlašćenog lica za zabranu pranja novca i finansiranje terorizma, učestvujem na stručnim seminarima, onlajn radionicama.
Kada sam osnovala agenciju moja misija je glasila: želim da gajimo individualni pristup prema svakom klijentu, a to znači zajednički rad vas, kao naših klijenta i računovodstva, radi bolje organizovanosti poslovnih aktivnosti, praćenja poslovnih rezultata što uslovljava uštedu u novcu i vremenu.
Za vas smo knjigovođa koji dugo gleda u sliku vašeg profita.
Imala sam i viziju: da pomognemo vama kao poslodavcima da bolje razumete važnost dobro organizovanog i vođenog računovodstva i da ta novostečena znanja primenite u praksi.
Jer, vaš knjigovođa nije vaš mesečni apstraktni trošak nego neko od čijeg znanja i sposobnosti kreativnosti i informacija zavisi i budućnost vaše firme.
Gledajući sada unazad ovih 15 godina samostalnog rada, mislim da sam dobrim delom uspela u svoj misiji i viziji, ali, kao što verovatno i sami znate, ovu strategiju stalno treba da razvijamo kako se menja vreme i okolnosti poslovanja, kao što je recimo digitalizacija.
Moja Agencija i ja vam možemo pomoći da imate uvek ažurno i tačno knjigovodstvo, da vam tačno obračunamo poreze i primenimo važeće zakonske propise, da vodimo kadrovsku evidenciju, pomognemo oko uvođenja elektronskih računa, da se prati bilans da biste imali sliku profita… i još mnogo toga što sve ne mogu pobrojati ovde.
Sve informacije o tome kako vama možemo pomoći pronaćićete u sekciji “Usluge” ili ako nas kontaktirate telefonskim putem na broj 0638037069.
Tu smo da vam olakšamo poslovanje: da plaćate poreze, a ne kazne.